5 Temmuz 2013 Cuma

İron Gym Kapı Barfiks Demiri Kullanımı

İron Gym Kapı Barfiksi hakkında bilgi edinmek istiyorsanız bu yazıyı okumalısınız. Çünkü bu yazıda  barfiks demiri nasıl kullanılır bilgileri veriyoruz.

Bugün İron Gym Kapı Barfiksi aletini internetten aldım ve kullandım. Sizlere bu konu hakkında bilgi vermek istiyorum. Aklınızdaki tüm soru işaretlerinin cevaplarını alacaksınız. Çünkü ben de İron Gym Kapı Barfiksi aletini almadan önce çok araştırma yaptım ama çok fazla bilgi bulamadım. Barfiks demiri kullanımı, kapı barfiksi nasıl kullanılır.
Kurulumu oldukça kolaydır. Metal parçaları birbirine monte ediyorsunuz.
Kapıya kesinlikle zarar vermez. Resimde gördüğünüz kırmızı noktalara basınç uygular. Yeşil yere basınç uygulamaz. Bu yüzden kapının pervaza zarar görmez.
Kapıya bir şey olur diye korkmayın.

1 yorum: